Hoe krijg ik op Facebook weer foto's geplaatst bij mijn berichten?

Wanneer ik op mijn tablet een foto wil plaatsen bij een bericht op facebook dan krijg ik 1 foto te zien via de filmrol, hoe krijg ik dit veranderd van filmrol in albums?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
5.5K

Antwoorden (2)

Volgens mij moet je de foto's op de filmrol anders organiseren bijvoorbeeld op onderwerp of de foto's eerst in een album plaatsen en dat album op facebook plaatsen, maar zeker weet ik dit niet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb je een iPhone? Kijk dan eerst of je je iCloud-fotobibliotheek aan hebt staan (Instellingen > Foto's en Camera) en bekijk ook eens of je Facebook toegang hebt gegeven tot je foto's. Instellingen > Privacy > Foto's. Als dat niet de oplossing is kun je je vraag ook stellen op het forum van de iPhone of iPad (even googelen, want je mag hier geen websites noemen!). Succes!