Zijn de prijzen op de site van Gall & Gall hetzelfde als die in de winkel?

Is een bijvoorbeeld een fles Bacardi Razz duurder in de winkel dat op de site (gall.nl)?

Toegevoegd na 2 minuten:
dan op de site*

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K
SimonV
9 jaar geleden
Voor zover ik weet is er geen prijsverschil tussen winkel of webshop.
Ook de aanbiedingen zijn hetzelfde. Je kunt je bestellingen ook in een winkel ophalen, het zou raar zijn als je daar zou ontdekken dat je daar meer of minder had moeten betalen.

Het beste antwoord

De prijzen van Gall en Gall in de winkel en de webshop zijn het zelfde.
De Gall en Gall folder staat online met de zelfde prijzen.