ik kom een site tegen die tags gebruikt om mijn website en mijn product in een kwaad daglicht te zetten. Mag deze site dit doen ?

ik verkoop een product op internet en via google kwam ik erachter dat een andere website
mijn website naam en mijn product in tags heeft staan.
zodra je die tags aanklikt kom je op een gedeelte van zijn website waarin word uitgelecht dat zij dit product niet verkopen en waarom ze het niet zouden moeten kopen.
mag deze site dit doen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Als zij een gegronde onderbouwing geven over waarom ze het product niet gebruiken, mag dit. Als de andere website zich alleen richt op het ongegrond afkraken van jouw product, dan mag dit weer niet.

Ze leggen op hun site uit waarom ze het niet verkopen en dat mag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat ze iets niet verkopen om een bepaalde reden vind ik niet erg .. maar ze gebruiken in hun tags mijn website en mijn product .. verder word er niets verteld .. ze zorgen er dus eigenlijk voor dat als iemand op google mijn product of site zoekt dat hun pagina erop kom dat ze het NIET verkopen om de reden die ze geven http://h2ofoliedip.nl/foliedipkits-mydipkit-nederland/ mij site is hydrographics.nl en ik verkoop mydipkit ik zet op mijn site toch ook niet sneer waardoor hun er slecht uit komen
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik zie nergens een link naar jouw site toe, of zie ik dat nu verkeerd?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zie de verwijzingen ook niet.