Zou het niet doen!
Je doet namelijk geen zaken met een bedrijf maar met een particulier persoon uit Duitsland. Conclusie is dat je geen of nagenoeg geen kopersbescherming hebt zoals dat in Nederland volgens de wetgeving geregeld is.
Heb de contactgegevens opgezocht in de whois database van de .eu domeinen en alleen de info die daar naarboven kwam zou mij al weerhouden te bestellen (zie bron).
Na het bestellen zou het kunnen zijn dat je artikelen terug zou willen sturen, omdat je ze niet passen, omdat je ze toch niet mooi vind of misschien wel niet helemaal in orde zouden zijn. In de door Google translate vertaalde retourneringsvoorwaarden staat dat je 20% van het aankoopbedrag niet terug krijgt als je zaken retour stuurt. IN NEDERLAND IS DIT VERBODEN!
Verder staat er totaal geen contactinformatie op de site en de enige mogelijkheid om contact op te nemen een schimmig contactformulier. Aangezien er ook geen telefoonnummer vermeld staat in de whois database (bij registratie door particulier is dat ook niet verplicht) is er geen mogelijkheid tot rechtstreeks contact. Brieven zullen waarschijnlijk 'niet aankomen', waardoor je er heen zal moeten reizen bij een meningsverschil. Een reisje van 800-900 km naar Unterhaching (vlakbij Munchen) is nu niet bepaald naast de deur!
Een goedkoopje zou wel eens een vreselijke miskoop kunnen worden op deze manier en ik zou zelf dat risico echt niet willen lopen... :-)