Wat is de minimale leeftijd om een account aan te maken bij bol.com?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
12.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
18 jaar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Okay, bedankt :)
Amadea
9 jaar geleden
Er is werkelijk nergens op de site van bol iets te vinden over leeftijd. Dus het lijkt mij niet dat je er 18 voor zou moeten zijn. Iedereen die een eigen bankrekening heeft kan er volgens mij iets kopen.
Computoon
9 jaar geleden
Ja. Alleen kunnen de wettelijk vertegenwoordigers van een minderjarige een aankoop laten terugdraaien (in principe). Of dat in de praktijk ook gebeurt, weet ik niet.

Antwoorden (2)

18 Jaar en ouder. Het maakt niet uit dat je bankrekening een minder groei rekening is etc..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
antwoord van klantenservice bol.com
Van: klantenservice@bol.com
Datum: 02/15/15 21:08:03

Het invullen van een geboortedatum is niet verplicht omdat wij niet op leeftijd controleren. Wij kunnen niet controleren of deze naar waarheid is ingevuld. Zodoende stelt bol.com geen minimum leeftijd voor het aanmaken van een account of het bestellen bij bol.com. Wel dienen personen beneden de 18 jaar toestemming te hebben van hun ouders voor het plaatsen van de bestelling. Ook hier is er voor geen enkele website enige mogelijkheid om dit te controleren. Dit blijft de verantwoordelijkheid van de ouders. Mocht een kind toch iets besteld hebben zonder toestemming, raden wij de ouders aan om contact op te nemen met bol.com klantenservice.
Met vriendelijke groet, bol.com Klantenservice
http://www.bol.com