Bij welke winkel in canada kan ik een cadeaubon bestellen die ik kan betalen met Paypal?

Ik wil een cadeau geven aan iemand die in canada woont, het liefst van bv Sears, Wallmart of zo. Maar ik kan niet zo goed vinden waar ik met Paypal kan betalen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (1)

best buy ondersteund paypal in elk geval. zie link
Misschien kun je op de site van paypal zelf een lijst vinden met stores in canada die paypal ondersteunen ?

het is een lastige search
Misschien zijn er facebook pagina's te vinden van Canadese
winkels ?
ik vond Sears canada facebook misschien kan je de vraag daar stellen ?
ook al zouden ze het niet doen
wellicht dat ze je wel graag willen helpen of zelf ene uitzondering maken
omdat dat goed op hun pagina staat ??