Waar kan je de basic moulage training kit by Ben Nye kopen in nederland?

Ik wil de basic moulage training kit door Ben Nye al heel lang hebben, maar hij wordt zover ik weet niet verkocht in nederland. En ook niet verscheept. Behalve als je 70 euro verzendkosten wil betalen.
Normaal is hij rond de 95$.
Weet iemand waar ik deze kit voor een normale prijs kan kopen of bestellen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En daarmee ben je er niet ; je betaalt ook nog eens 20 % BTW over de aanschaf plus verzendkosten (nog eens een dikke dertig euro er bij) en inklaringskosten. Dus reken totaal maar op een 50 euro meer.
Kijk eens bij de lotus-shop ; dikke kans dat je voor dat zelfde geld een veel mooier pakket kunt samenstellen voor dat zelfde geld. Mooier koffertje erbij ook nog. http://www.lotus-shop.nl/

Antwoorden (1)

In Nederland is hij niet te krijgen - althans niet via Internet, en ik zou ook niet weten via / in wat voor winkel - maar wel in Engeland, en daar kun je hem ook gewoon vanuit Nederland bestellen. De aanschafprijs is wat hoger maar de verzendkosten een stuk lager. Totaal kom je dan op 127,50 pond, ongeveer 163 euro. Niet zo heel veel goedkoper op het oog, maar daar komt niks meer bij.

Voor een Amerikaanse zending van 95 + 70 dollar (130 euro ongeveer) betaal je nog een flink bedrag aan BTW en invoer, gemiddeld ongeveer 50 euro.

http://www.dsmedical.co.uk/moulage_makeup

Ik kan me voorstellen dat er goedkopere manieren zijn om aan die make-up te komen, maar niet aan die specifieke set.