Welke website is het goedkoopst met bestellen van foto's inclusief verzendkosten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hangt af van de hoeveelheid en maat van de foto's. En de gewenste kwaliteit.

Het beste antwoord

Bij bijvoorbeeld 50 foto’s van 10x15 zijn Webprint, Print Things, Photobox en Pixum het goedkoopst (Totaalbedrag rond de € 3,-).

In 2008 is Webprint door de Consumentenbond uitgeroepen tot beste in een test van fotoalbums afdrukken via internet. Met name de afdrukkwaliteit van de foto's en de kwaliteit van het album werden door de Consumentenbond geprezen. Dus de foto’s van Webprint zijn zeker niet slecht.

Met onderstaande calculator kun je zelf uitrekenen wie in jouw geval het goedkoopste is.
SimonV