Waarom kan ik de eau de toilette Armani Attitude in steeds minder webshops vinden?

Ik gebruik dit luchtje al jaren (met veel succes ;) ) maar als ik deze tegenwoordig op internet zoek kan ik hem steeds minder vinden. Ik hoop niet dat het luchtje uit de handel gaat.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Hi Jan,

Zo een groot merk als Armani blijft zijn collectie op een hoog tempo uitbreiden. De reden dat bepaalde verkopers deze uit hun assortiment is simpel weg om ruimte te maken voor de nieuwe geuren. Onder anderen Douglas en Ici Paris hebben allen geuren van allen merken in hun assortiment, wanneer deze niet (meer) voorradig zijn in de winkel kunnen deze als nog voor je besteld worden.

Houd er rekening mee dat het in de toekomst dus niet gemakkelijker wordt om aan je favoriete luchtje te komen. Maar uit de handel zal het niet snel gaan.

Liefs,
Kirsten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Prima antwoord +.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vind ik leuk!