Hoe heet de site waar je Amerikaanse snoep kan kopen?

Hallo,
Ik zag eens in een youtube video dat mensen amerikaanse snoep gingen kopen op een site en dat gingen unboxen. Ik wil dat met mijn vrienden gaan uitproberen maar we zijn de site kwijt weet iemand welke dat ook al weer was? Je kon er dingen kopen zoals frisdrank genaamd mounten dew of zoiets. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mounten Dew is ook in Nederland in sommige de supermarkten te koop.
Ik heb het zelf gekocht bij de MCD- supermarkt in mijn woonplaats.
Ze hadden blikjes en flesjes Mounten Dew.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik weet niet wat de site is maar jamin verkoopt ook amerika specials.
waaronder als ik het me goed herinner mounten dew. webshop: http://www.jamin.nl/online_bestellen_c6468/american-candy.html
maunten dew: http://www.jamin.nl/scripts/prodlist.asp?pass=2&strSearch=mounten+dew&strSearchType=OR&strSearchMin=0&strSearchMax=0&strS
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat je USFOODZ.NL bedoelt ;)

Het beste antwoord

Kijk eens op www.shopdiva.nl/08/cadeaus/0115/culinair/shop/1166/USfoodz/ waar allerlei Amerikaanse producten staan, zoals snoep!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel dit was precies de site die ik zocht :)