Wat betekent 'Local mail tracking' via Sweden post?

Bpost geeft als tracking: vertrekken uit het uitwisselkantoor 30/01/2014

maar de tracking van Sweden Post geeft : local mail tracking 14/02/2014

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
is mijn pakketje nu al in belgie of is het nog via een ander transporteerbedrijf onderweg?

Antwoorden (1)

Gezien dat er op je screenshot ook vermeld staat: "You may connect to your local tracking website at the destination below directly.", vermoed ik dat dit betekent dat het pakketje verder niet door Sweden Post wordt getrackt maar door een lokale (Belgische) postbezorger. Door in te loggen bij de website van deze lokale bezorger zou je de bestelling dus verder moeten kunnen tracken.

En afgaande op de screenshot lijkt het erop dat het pakket al in België is.