Wat is bonustegoed op miniinthebox.com?

Als je een bestelling plaatst op miniinthebox.com en vervolgens een review erover schrijft krijg je 1% bonustegoed. Nu heb ik €20 bonustegoed maar wat is dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Ritsuka
9 jaar geleden
soort spaarpunten voor korting?

Antwoorden (1)

Hoe kan ik mijn Tegoed & Bonustegoed balans gebruiken?
Uw Tegoed & Bonustegoedsaldo wordt automatisch toegepast op de volgende in aanmerking komende aankoop op MiniInTheBox.com, exclusief de aankoop van Prepaid Tegoed, Bonustegoed en/of Kortingscodes. Er zijn geen beperkingen wat betreft de minimale bestelhoeveelheid. U kunt uitsluitend voor een bestelling betalen in dezelfde valuta als uw Tegoed & Bonustegoedsaldo. Om Tegoed & Bonustegoed te gebruiken, vinkt u het betreffende hokje aan tijdens het afrekenen op MiniInTheBox.com.