Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is je facturatie telefoonnummer?

Ik wou op internet schoenen bestellen maar nu krijg moet ik een billing Phone invullen.
Maar wat is dat en heeft iedereen dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
740
Reddie
10 jaar geleden
Ik denk gewoon het telefoonnummer waarop ze je kunnen bereiken voor overleg.
De meeste mensen hebben intussen bijvoorbeeld een mobieltje, maar het kan zijn dat je niet over je bestelling gebeld wilt worden als je in de supermarkt loop of op een terrasje zit.
In zo'n geval geef je je vaste (huis)telefoonnummer (als je dat hebt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het telefoonnummer waarop ze je kunnen bereiken voor eventuele vragen.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Dit is inderdaad gewoon het nummer waarop ze je kunnen bereiken.

Het heet 'billing phone' (of iets in die trend) omdat ze dat nummer gebruiken om aan de factuur en jouw klantgegevens te verbinden. Stel dat er problemen zijn met de betaling of levering, dan kunnen ze jou daarop bereiken. Nu zou je misschien denken dat het gewoon een rechttoe-rechtaan transfer van geld en goederen is in jou geval, maar in veel zakelijke overeenkomsten werkt het net wat anders. Daar zijn dit soort type gegevens-verzameling nog op gericht.

Voor jou is het dus gewoon je persoonlijke telefoonnummer, maar voor een zakelijke klant is het het nummer van de afdeling die over de afhandeling van dit soort zaken gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding