Is chinasmartphones.nl betrouwbaar?

Ik ben van plan om een telefoon te gaan bestellen via deze online winkel. Maar er staat niks vermeld bij site van de Kamer van Koophandel of op Trustpilot.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Of ze betrouwbaar zijn, kan ik niet zeggen.
Ik kan je wel zeggen dat de site er alles behalve betrouwbaar uit ziet.
Erg simpele site met weinig info.
Ook is het zo dat je maar op 3 manieren kunt betalen. Paypal cash of overschrijving.
Ze hebben dus geen Wallie of Ideal.
En als je op de veel gestelde vragen pagina kijkt, staan er dingen die nergens op slaan.
Er staat bijvoorbeeld dat ze de telefoons zelf controleren voordat ze de deur uit gaan.
Oftewel, je krijgt een geopende verpakking toegezonden.
Ook staat er dat ze overal 1 jaar garantie op geven, waar in Nederland 2 jaar verplicht is.
En last but not least, ze zijn duur. Binnen 1 minuut zoeken op Google, heb ik dezelfde telefoons gevonden, maar dan 20 tot 50% goedkoper.

Tip: Google de namen van de telefoons, dan kom je vast en zeker betrouwbaardere sites tegen.