Ik heb een jas besteld via internet en ook al ontvangen, maar hoe moet ik betalen?

Ik heb een jas besteld op een internetwinkel en heb aangegeven met KLARNACAMPAIGN te willen betalen. Ik dacht dat ik dan via Klarna een factuur zou krijgen, maar heb die nooit gehad. De jas heb ik besteld op Stylepit.nl

Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Factuur (Klarna): Koop nu en betaal later.

Wat zijn de voorschriften als ik mijn bestelling met Klarna wil betalen?
In dat geval moet je een vergoeding van €6,00 betalen. De vervaldatum is te vinden op de factuur van Klarna. Indien de betaling niet binnen 20 dagen wordt voldaan, krijg je een herinnering van Klarna.

Hoe krijg ik mijn factuur?
Als je deze betaalmethode kiest, ontvang je via e-mail een factuur van Klarna. Die e-mail krijg je binnen 24 uur nadat je een bestelling hebt gedaan. Als je geen factuur ontvangt, neem dan contact op met Klarna, telefonisch +31 (0)20 8082852 of per e-mail klantenservice@klarna.nl. Gebruik daarbij het ordernummer.
Amadea
10 jaar geleden
Je moet ze even bellen, dat staat hieronder [uit de link], of een mailtje sturen. Ik zou bellen, dan weet je eerder wat er fout is gegaan en [belangrijker] dan is het duidelijk dat je wel wilt betalen... - je vertelt niet wanneer je de jas bekocht hebt en wanneer je dus al had moeten betalen.

Antwoord
Morgen even bellen, hieronder staat het telefoonnummer.

[uit de bron]
Factuur (Klarna)
Koop nu en betaal later.

Wat zijn de voorschriften als ik mijn bestelling met Klarna wil betalen?
In dat geval moet u een vergoeding van €6,00 betalen. De vervaldatum is te vinden op de factuur van Klarna. Indien de betaling niet binnen 20 dagen wordt voldaan, krijgt u een herinnering van Klarna.
Het geld wordt naar uw rekening overgemaakt waneer de artikelen zijn geretourneerd naar Stylepit.

Hoe krijg ik mijn factuur?
Als u deze betaalmethode kiest, ontvangt u via e-mail een factuur van Klarna. Die e-mail krijgt u binnen 24 uur nadat u een bestelling hebt gedaan. Als u geen factuur ontvangt, neem dan contact op met Klarna, telefonisch +31 (0)20 8082852 of per e-mail klantenservice@klarna.nl. U kunt ook een formulier op deze pagina invullen. Gebruik uw ordernummer.

Wat moet ik betalen?
Nadat het pakket bij u bezorgd is, hebt u binnen 14 dagen het recht om het te retourneren of te ruilen. U moet alleen betalen ...etc....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is natuurlijk niet alleen iets van jou !

Ook ZIJ hadden vóóraf moeten vragen naar je betalingswijze;
Meestal wordt bovendien het bestelde produkt pas ná betaling opgestuurd.
Ik zou, als ik jou was, rustig àfwachten op bericht van hun kant.
Maar ja, ik woon op Curaçao, dus daar hèbben de meeste mensen niet eens een jas !