kun je een track en trace code aanvragen bij tnt?

Ik heb eergister iets besteld en ik heb netjes een mail gekregen dat ie is verzonden. Ik heb alleen geen track en trace code gekregen, zou ik deze nog bij tnt kunnen opvragen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kunt bij PostNL een MijnPakket-account aanmaken ( https://mijnpakket.postnl.nl/Register ) Je kunt dan zien welke pakketten er naar je onderweg zijn en wanneer ze ongeveer bezorgd worden zonder steeds een code te hoeven invullen. Het kan echter ook zijn dat jouw bestelling niet door TNT wordt bezorgd, maar door een bedrijf die deze service niet verleent. Misschien is dat dan ook de reden waarom je geen track & trace code hebt gekregen.

Traceer uw zending U kunt het invoerscherm hiernaast gebruiken om de status van uw zending op te vragen. Voor de aflevergegevens van koerierszendingen die dezelfde dag nog binnen Nederland afgeleverd worden, kunt u bellen met onze afdeling Customer Service, te bereiken via telefoonnummer 0800-1234. Hoe werkt het? Geef hiernaast uw vrachtbriefnummer of uw referentie (die u zelf heeft ingevuld) in. De letters voor en achter het vrachtbriefnummer zijn niet noodzakelijk. Selecteer vervolgens de juiste button (vrachtbriefnummer of referentie) en klik op 'Traceer uw zending'. U kunt maximaal 10 zendingen tegelijk invoeren. Gebruik voor ieder vrachtbriefnummer of referentie een nieuwe regel. Belangrijk Indien uw vrachtbriefnummer begint met "2S" of "3S" dan betreft het een pakketzending van PostNL. Om deze zending te traceren gelieve contact op te nemen met de klantendienst van PostNL via 0900-0570 (€0,45 p/m, max. €22,50) of via deze link.

Bronnen:
http://www.tnt.com/webtracker/tracker.do?n...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100