Weet iemand waar ik deze schoenen kan kopen? Met verzending naar NL?

Kan ze nergens in een webwinkel vinden in NL. Graag alleen sites weergeven. Webshops dus.
Zoekterm(en) vans zapato del barco rood
vans chauffeur rood

www.vans.com verzend namelijk niet naar nl

Bijvoorbaat dank...

Gr.

Toegevoegd na 1 minuut:
Omdat ik maar 1 afbeelding kan laten zien.. vind ik zapato del barco rood in leer. Ook helemaal geweldig. Te zien bij Revert.nl maar helaas uitverkocht. Weet iemand een andere webshop waar ik deze kan kopen?

Toegevoegd na 2 uur:
Wil ze absoluut in het rood.. of tri-two tone met rood

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ze hebben ze ook te koop in gewone winkels in Nederland; op de site kun je de winkels opzoeken. Zie link. Er is vast wel een bij jouw in de buurt,