Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hallo, Ik wil graag clip in extensions kopen en kwam deze webshop tegen. Www.glamouryourhair.nl Is de kwaliteit van het haar goed?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik raad je Luxury for Princesses Aan ! Geweldige extensions ze hebben een instagram en Facebook en je kan via mail zelfs kleur advies krijgen en een betalingsregeling t is geweldig

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja, met de kwaliteit is zoals zij het neerzetten niets mis, het synthetische haar is warm te modelleren en wasbaar. Maar het echte haar is vele malen beter, daar kun je alles mee doen, wat je ook met je eigen haar kunt doen. Dus krullen, stijlen, kammen, borstelen, wassen en verven.
Maar of ze gaan sturen wat ze beloven is een gok, er staat voor zover ik kan zien, nergens iets van een garantiefonds, of waarborg. Als dat klopt dat ze nergens bij zijn aangesloten, dan is het de vraag of je iets krijgt en wat je dan krijgt.
Voor dezelfde prijs koop je in een Nederlandse kapperswinkel extensions van echt haar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding