Hallo, Ik wil graag clip in extensions kopen en kwam deze webshop tegen. Www.glamouryourhair.nl Is de kwaliteit van het haar goed?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik raad je Luxury for Princesses Aan ! Geweldige extensions ze hebben een instagram en Facebook en je kan via mail zelfs kleur advies krijgen en een betalingsregeling t is geweldig

Antwoorden (1)

Ja, met de kwaliteit is zoals zij het neerzetten niets mis, het synthetische haar is warm te modelleren en wasbaar. Maar het echte haar is vele malen beter, daar kun je alles mee doen, wat je ook met je eigen haar kunt doen. Dus krullen, stijlen, kammen, borstelen, wassen en verven.
Maar of ze gaan sturen wat ze beloven is een gok, er staat voor zover ik kan zien, nergens iets van een garantiefonds, of waarborg. Als dat klopt dat ze nergens bij zijn aangesloten, dan is het de vraag of je iets krijgt en wat je dan krijgt.
Voor dezelfde prijs koop je in een Nederlandse kapperswinkel extensions van echt haar.