Is vouchervandaag.nl een betrouwbare site?

Ik kreeg op facebook een reclame over de website vouchervandaag.nl en dat je daar gratis dingen op kunt bestellen waarvan je alleen de verzendkosten hoeft te betalen. Ik heb hier wel een paar leuke dingen op gezien, maar nu weet ik alleen niet of de site betrouwbaar is. Heeft iemand ervaring met deze website?
En ze zeggen ook op de site dat je een voucher krijgt waarmee je het product voor een veel lagere prijs kunt kopen bij het bedrijf, maar hoe weet ik waar ik het product kan kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (1)

Hoi,
Wat ik lees is dat het wel aankomt maar soms te laat. En dat de producten niet altijd van goeie kwaliteit zijn. Bij de bron heb ik twee site's gezet waar ik de informatie vandaan heb.
Veel succes verder!

Toegevoegd na 1 minuut:
In een extra bron zie je alle gegevens (bankrekening, Kvk nummer enz.)