Hoe kan ik een bestelling bij eBay toevoegen aan ''mijn eBay''?

Hallo,

Ik heb iets gekocht bij ebay.
Maar dat heeft een vriend voor mij gedaan.
Maar ik zou die bestelling aan mijn eigen ebay account willen toevoegen.
Want dan ik de status van de zending bekijken.
Hoe doe ik dat?

Groetjes, Jip Gemser!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
SimonV
10 jaar geleden
Volgens mij kan dat niet. Elke bestelling is aan je eigen account gebonden.
Utrecht
10 jaar geleden
Precies: dit kan niet. Je hebt geen toegang tot het account van een ander.
Hoe zou je dan borgen dat niet "onbedoelt" in de aankopen van anderen kijkt.

Antwoorden (3)

Je kunt geen bestellingen van anderen aan je account toevoegen.
Je kunt hoogstens aan de vriend vragen of je tijdelijk zijn wachtwoord mag weten (daarna kan hij het voor de veiligheid wijzigen in een andere wachtwoord).
Zo heb ik zelf iemand eens geholpen.
SimonV
10 jaar geleden
Het kan vrij simpel

1. Log eerst in op je eigen account
2. Vraag aan je vriend de link van het product op ebay.
3. Nu kun je een keuze maken aan wat je wilt doen bijv:
- Nu kopen (direct betalen via creditcard / ebay etc.)
- Toevoegen aan volglijst
- Toevoegen aan verlanglijst

Aangezien ik niet weet welke van de 3 jij bedoeld heb ik je alle mogelijkheden geven.
Als je er niet uit komt of toch wat anders bedoelde laat dan een bericht onder mijn bericht onder.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt geen bestellingen op een ander account op je eigen account zetten. Wel kun je natuurlijk vragen aan je vriend of hij een track & trace nummer heeft. Deze kan hij bij de meeste verkopers gratis krijgen. Je kunt dan wel zien wanneer je je pakketje ongeveer kan verwachten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is niet mogelijk om een bestelling van het ene account naar het andere account over te dragen helaas.

Dit heeft te maken koper/verkoper bescherming die hier op rust.