Ik heb een pakketje gekregen van een webshop met mijn naam erop, alleen de (betaalde) inhoud blijkt niet voor mij te zijn. Wat nu?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (4)

Contact opnemen met de betreffende webshop en er voor zorgen dat zowel de verpakking als inhoud ongeschonden blijven. Hier is gewoon sprake van een fout lijkt mij. Daarnaast er voor zorgen dat je de factuur/bestelorder die je via de mail hebt gekregen niet verwijderd. Hiermee kun je aantonen dat er een verkeerd artikel geleverd is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
fremar
10 jaar geleden
Ooit ook zo iets meegemaakt:verkeerde naam maar juist adres,onbekende inhoud.Na contact met de shop bleek daar nog de naam nog het adres bekend te zijn en mocht ik het paket houden,bleken allemaal slaapkamerspullen te zijn...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat ik het verkeerd begrepen heb, ik dacht namelijk dat de TS iets besteld had, maar iets verkeerds geleverd heeft gekregen.
Wellicht heeft iemand je een kadootje gedaan? Als de inhoud betaald is en jouw naam staat er op kun je het gewoon houden. Als je het om wat voor reden niet wilt hebben neem je contact op met die webshop en vraag je hoe het zit en hoe je het (kosteloos) kan terugsturen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Let op! hier wordt voor gewaarschuwd. Morgen komt er iemand het pakketje ophalen, zegt dat een vriend dit voor hem besteld had, maar het huisnummer niet wist. jij geeft het pakje mee, en de webshop brengt het jou in rekening, en de nep-buurman heeft gratis op jouw kosten een nieuw computerspel. direct de webshop bellen of mailen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit lijkt me nu niet het geval omdat het desbetreffende product betaald is. Het komt helaas wel voor wat je zegt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het was inderdaad betaald! Anders had ik daar ook wel voor gewaarschuwd!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verder klopt het dan ook niet dat de naam van de vraagsteller klopt. Je kunt dan niet meer zeggen dat iemand het huisnummer niet meer wist!
Als jij bij die shop niets besteld hebt gewoon "dank je wel zeggen" en het houden.
Heb je echter wel spullen daar besteld en ze hebben het verkeerde geleverd dan wel contact opnemen.