Ik heb een pakketje gekregen van een webshop met mijn naam erop, alleen de (betaalde) inhoud blijkt niet voor mij te zijn. Wat nu?

Weet jij het antwoord?

/2500

Contact opnemen met de betreffende webshop en er voor zorgen dat zowel de verpakking als inhoud ongeschonden blijven. Hier is gewoon sprake van een fout lijkt mij. Daarnaast er voor zorgen dat je de factuur/bestelorder die je via de mail hebt gekregen niet verwijderd. Hiermee kun je aantonen dat er een verkeerd artikel geleverd is.

Wellicht heeft iemand je een kadootje gedaan? Als de inhoud betaald is en jouw naam staat er op kun je het gewoon houden. Als je het om wat voor reden niet wilt hebben neem je contact op met die webshop en vraag je hoe het zit en hoe je het (kosteloos) kan terugsturen.

Let op! hier wordt voor gewaarschuwd. Morgen komt er iemand het pakketje ophalen, zegt dat een vriend dit voor hem besteld had, maar het huisnummer niet wist. jij geeft het pakje mee, en de webshop brengt het jou in rekening, en de nep-buurman heeft gratis op jouw kosten een nieuw computerspel. direct de webshop bellen of mailen!

Als jij bij die shop niets besteld hebt gewoon "dank je wel zeggen" en het houden. Heb je echter wel spullen daar besteld en ze hebben het verkeerde geleverd dan wel contact opnemen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100