ja, wij hebben hier vaak cd's en games gekocht, erg goede prijzen, verzendtijd is soms alleen wat langer.

we hebben echt heel veel hier besteld, een keer een spel gehad dat niet meer leverbaar was: blur, is gewoon teruggestord.

verder alleen maar lof
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als ik zo de site bekijk wel hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeggen van wel, mits je via paypal je bestelling afrekent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De webwinkel is wel te vertrouwen. Maar omdat het een internationaal opererende webwinkel is, kan de verzending soms op zich laten wachten. Zie onderstaande link. Maar dat staat weer los van betrouwbaarheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, goede ervaring mee!
En de levertijd scheelt niet eens zo veel met bijv. bol.com (soms).