Ik heb vanavond dure schoenen besteld t.w.v €500 op www.paulwarmer.com. Ik zag dat de site het niet meer doet. Ben ik mijn geld kwijt ?

Ik heb vanavond dure schoenen besteld t.w.v €500 op www.paulwarmer.com. Nu wou ik ze vanavond nog eens bekijken op de site, en kwam in tot de conclusie dat de site het niet meer doet. Ben ik genept ? Of heeft hier iemand ervaring mee ? Mvg !

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

De site doet het gewoon zonder problemen, ik denk dat het storing was.

Dit zijn de adressen van hun winkels:

PAUL WARMER
LEIDSESTRAAT 41
1017NV AMSTERDAM

MORE INFO
PAUL WARMER
REMBRANDTWEG 127
1181 GG AMSTELVEEN
MORE INFO

PAUL WARMER
DENNEWEG 23
2514 CC DEN HAAG
MORE INFO
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Plus!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit noem je nou echt goed een vraag beantwoorden +1