"Levertijden:

Particuliere klanten: 2-4 werkdagen
Business klanten: 2-3 werkdagen
Express-service: 1 werkdag ( indien bestelt vóór 13:00 ).

Bovenstaande levertijden gelden voor artikelen die direct uit voorraad leverbaar zijn.
Voor de artikelen die niet direct op voorraad zijn, gelden andere levertijden. Deze levertijden vindt u naast het betreffende artikel op de website.

Standaard-verzending
Uw bestelling zal worden aangeboden door onze vervoerder PostNL. De bezorgtijden van postnl zijn van maandag t/m vrijdag ( 09:00-21:00 ) en op zaterdag (09:00-17:00). Wanneer de chauffeur onderweg is met uw pakket, ontvangt u hier een email van.

Als u niet thuis bent zal PostNL, indien mogelijk, bij buren afleveren. Wanneer het ook niet mogelijk is om bij buren af te leveren, laat PostNL een kaartje met een Niet-Thuis-Code achter.
Met deze code kunt u op de website Mijn Pakket van PostNL een nieuw bezorgmoment op een ander bezorg-adres opgeven (bijvoorbeeld het dichtstbijzijnde postkantoor). Indien u niets doet, zal PostNL de volgende dag wederom een bezorgpoging doen.

Mocht het de tweede keer ook niet afgeleverd kunnen worden, dan gaat uw pakket naar het dichtstbijzijnde postagentschap, waar u het tot 3 weken na bezorging kunt afhalen.
U kunt uw bestelling afhalen op een door u gekozen tijdstip. Haalt u uw bestelling niet af, dan zal het automatisch retour worden gezonden naar ons."
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is ook mijn ervaring met Conrad, helaas denkt niet iedereen er zo over: http://shoppingervaring.nl/conrad-reviews/
Nu is het wel zo, dat er over slechte ervaringen wordt geschreven en goede ervaringen zelden genoemd worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kreeg mijn pakket pas na 7 dagen. Dat is dus niet helemaal de beloofde levertijd.