Dat kan omdat er voldoende marge zit op de artikelen.
Oftewel, je betaald de verzendkosten wel als je een artikel koopt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je met andere soortgelijke webwinkels gaat vergelijken zul je vaak zien dat die zonder verzendkosten net iets duurder is
En soma hebben ze ook nog die truc van "als u nog voor zoveel besteld zijn de verzendkosten gratis '

Ook zijn er grote webwinkels die een contract hebben bij een verzendbedrijf
Hoe meer verzendingen je op jaarbasis hebt , hoe goedkoper het verzenden is