Hoe kan je bij marktplaats bezet neer zetten ?

IK heb wel eens bij advertenties op marktplaats "bezet" gezien maar ik kan nergens die optie vinden.
Ik heb iets te koop aangeboden en iemand wilt het van de week opkomen halen we moeten alleen de tijdstip en dag uitzoeken, dus ik wil bij mijn advertentie bezet neerzetten.
En als de person niet komt opdagen kan ik bezet weer weghalen of als de persoon het wel komt halen kan ik de hele advertentie verwijderen.
Hoe ik die advertentie verwijderen moet weet ik wel.
Alleen kan ik niet achter die optie bezet komen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Als je bovenin het marktplaats scherm naar 'mijn advertenties' gaat, zie je al je eigen advertenties. Dan zie je bij de prijs 'reserveren' staan. Daar moet je op klikken omaan te geven dat de advertentie gereserveerd is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had gedaan nader over heen te komen en ik keek net wat u schreef maar ik zie niet gereserveerd staan. Misschien kan dat omdat ik N.O.T.K heb neergezet ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Yes ik heb het gevonden, bedankt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat je in de advertentie zelf zat. Toch? Als je op je marktplaatspagina redelijk rechts bovenin op 'mijn marktplaats' klikt, zie je al je advertenties. Dan kan je bij je betreffende advertentie op 'reserveren' klikken. Dus in het overzicht van alle advertenties blijven. Snap je?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik heb het gevonden en ik wou de vraag sluiten maar en op beste antwoord drukkenmaar lukt niet ik krijg steeds heb u al gedaan maar ik zie nergens staan dat dit de beste antwoord is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die optie krijg je volgens mij op het moment dat je de vraag sluit.:)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb wel vaker vragen gesloten met beste antwoord, maar nu kreeg ik te zien: u probeert binnen een korte tijd 2 keer de zelfde optie te doen daarom is het niet gelukt ( of zo iets dergelijks ) Maar ik ga het nog een keer proberen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb het gevonden, mijn advertentie staat nu op reserveren