Waarom heeft redcoon.nl maar 2 sterren op tweakers.net? (beoordeling)

Ik ben van plan een 3DS XL te kopen en op dit moment is redcoon.nl de goedkoopste met 188,93. Echter heeft de winkel een beoordeling van maar 2 sterren. Heeft iemand hier slechte ervaringen mee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een 3DS XL gaat volgens mij ook voor ongeveer die prijs in de echte winkels...?
paulus811
11 jaar geleden
Staar je niet blind op die sterren. Op kieskeurig.nl heeft Redcoon 3.5 van de 5 sterren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het mooie aan recensies is, is dat je kan lezen WAAROM iets een X aantal sterren heeft http://tweakers.net/shopreview/6931/redcoon/shopreviews/.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, en daar heb ik ook gekeken. Ik ga er alleen vanuit dat ik op Goeievraag.nl wat serieuzere reviews kan verwachten dan wat er allemaal op tweakers gezet wordt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zie hiervoor het Shopreview overzicht (check mijn bron) zodat je kan zien dat er de laatste drie maanden erg veel slechte reviews zijn geschreven. Bronnen:
- http://tweakers.net/shopreview/6931/redcoon/shopreviews/

Het beste antwoord

Het probleem met redcoon is dat de levering vaak langer duurt dan is beloofd, verder is de klantvriendelijkheid bij een probleem ver te zoeken. Verder komt het ook wel eens voor dat mensen iets bestellen vervolgens niets krijgen en er dan zelf achter aan moeten gaan. Ik raad Redcoon je zeker af!