Is Coolblue alleen een webwinkel?

Is het echt alleen een webwinkel waar je bestellingen op kunt halen (soort magazijn), of zijn de filialen in Rotterdam, Eindhoven en Groningen echte winkels zoals MediaMarkt bijvoorbeeld? Ik vind het zo onduidelijk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie dat je er heen wil, dat ze hem aanbieden op de website wil niet zeggen dat hij in elk of zelfs maar 1 filiaal af te halen is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt op de website zien of het artikel op voorraad is, en ook in welk filiaal. Het is allemaal goedgekomen :) Ik heb kunnen vinden wat ik zocht.

Het beste antwoord

Nee, het is ook een fysieke winkel:

"Inmiddels leveren we consumer goods in Nederland via ruim 124 gespecialiseerde webshops en 3 fysieke winkels. Een aanpak waarmee we al jaren op rij heel hard groeien in Nederland en België."
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh hartstikke bedankt. Zij zijn volgens mij de enige winkel die de Acer Chromebook verkopen. Ik ga er gelijk heen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voorzover ik weet heeft Mediamarkt de Chromebook ook. Overigens hoor ik er weinig goeds over. Misschien kan je hem beter online kopen, zodat je je kunt beroepen op de wet koop op afstand, voor als ie niet bevalt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is eigenlijk gewoon een klein laptopje met beperkte functies en zonder Windows OS. Ik ben van plan meer te gaan reizen en mijn huidige bakbeest van 4kg is daar niet echt geschikt voor. Ik ben tevreden!

Andere antwoorden (1)

Nee, ze hebben naast hun webshop ook 3 offline vestigingen in Eindhoven,
Groningen en Rotterdam .