Kan best. De verkoper zou best eens een onofficieel hoesje kunnen verkopen die in china regelmatig gemaakt worden. Zulke dingen worden ook vaak op markten en braderies verkocht voor het dubbele. Het kan ook zijn dat 3-4 euro het hoogste bod tot nu toe is en dat het nog gaat oplopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja! Ik heb mijn iPhone hoedje maar voor ongeveer 2 euro ;)
Je moet wel kijken of het een betrouwbare verkoper is. En verder duurt het verzenden vaak langer dan in een nederlandse webwinkel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan zeker maar dan is het natuurlijk geen perfecte kwaliteit, maar je kan dan net zo goed naar zo'n chinese ''van alles'' winkeltje gaan dan kan je de kwaliteit gelijk zien, je heb hem gelijk en het is net zo goedkoop.