De module van Pronamic is op dit moment een van de beste plugins. Deze is geschikt voor oa. WooCommerce en Grafity Forms.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo,

hier is geen makkelijk antwoord op te geven, dit hangt helemaal af van wat voor IDEAL service je gebruikt, een voorbeeld hiervan is Mollie. Het is natuurlijk wel belangrijk dat de plugin dit ondersteund.

De plugin genaamd: LDB WP e-Commerce iDeal
heeft 5 sterren op de wordpress website dus deze zal u misschien wel interesseren hier is de link: http://wordpress.org/extend/plugins/ldb-wp-e-commerce-ideal/

Wat ik er ook nog bij moet zeggen is dat ik het niet aanraad om een betaalmogelijk op een wordpress website te implementeren omdat het vaak een hoop overbodig gedoe is.

Ik neem aan dat u niet een webwinkel wil maken, want dan zou ik niet voor de CMS Wordpress kiezen. Het lijkt me leuk als u wilt vertellen wat u van plan bent in een privé bericht of als reactie zodat ik u misschien verder kan helpen.

Veel succes,

Groetjes,

Roy
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste Anton, wat vooral belangrijk is met een IDEAL functie is dat het werkt, ik zal verder geen namen noemen maar sommige bedrijven die deze service aanbieden hebben gewoon een slecht systeem zodat mensen bijvoorbeeld met een gestolen creditcard uit Polen alles kunnen inkopen en dan ben je zomaar alles kwijt. Ik neem aan dat dit niet uw bedoeling is dus ik zou u graag willen aanraden om een betrouwbaar bedrijf te kiezen en uw website misschien te laten testen door ervaren "white hat hackers" zodat u zeker weet dat dit een goed systeem is ook hier zou ik u mee kunnen helpen als u wilt. Mollie is een redelijk betrouwbare service indien u het goed in uw webshop implementeert. Verder kunt u gewoon een persoonlijke rekening gebruiken. Mollie heeft wel de volgende gegevens nodig om u deze dienst aan te bieden namelijk: - ingevuld account
- KvK-uittreksel
- ID-bewijs
- getekende overeenkomst
- bankverificatie Pas als deze gegevens gecheckt zijn kunt u de service beginnen. Groetjes, Roy