Als je online wat besteld, moet je dan altijd met een krediet kaart betalen?

Moet je als je online besteld altijd met KREDIET kaart betalen, of bestaan er ook webshops (kleding) waarbij je met een BANK kaart kunt betalen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
9 jaar geleden
Volgens mij zit je in België, gezien het woord bankkaart.
Wel handig om dat bij je vraag te vermelden, anders krijg je mensen die iDeal gaan voorstellen, en dat is alleen voor Nederland.

Het beste antwoord

Als je zo'n bancontactlogootje ziet op de site kan je ook met je bankkaart betalen je hebt dan de kaartlezer of digipass voor je pc-banking nodig.

Je kan vaak ook via overschrijving betalen.

Of via paypall.

Het veiligst is eigenlijk om met een kredietkaart via paypall te betalen.

Zijn er dan problemen kan je eerst aankloppen bij paypall. Kunnen zij je niet verder helpen kan je de fraude melden aan je kredietkaartmaatschappij.

Toegevoegd na 30 seconden:
tip: om dubbel safe te zitten verwijder je na elke betaling telkens je kredietkaart van je paypallaccount.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Meestal kun je op webshops vooral bij kleding met IDEAL betalen als je op IDEAL klikt kunt U Uw bank kiezen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Goed antwoord, maar ik sap niet waroom je zegt 'vooral kleding'.
In België kun je online betalen met Mister Cash.
9 jaar geleden
er zijn ook nog voldoende sites waar je met een machtiging kan betalen of met acceptgiro bij ontvangst. maar de meeste sites werken inmiddels wel met Ideal, waar je zonder creditcard via Internetbankieren kan betalen.