Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Sinds wanneer moet je op marktplaats betalen als particulier ?

Wilde net een lcd scherm 63 inch te koop aanbieden en zag dat mij dat € 7,50 gaat kosten. Dat is toch nooit geweest? Heeft dat te maken dat er steeds meer bedrijven advertentie's plaatsen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
24.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Marktplaats is begonnen uit hobby, de oprichter heeft het verkocht voor 10 tallen miljoenen euro's aan ebay. Deze willen natuurlijk hun geld terug verdienen , en meer. Ze wilden ons eerst '' eraan verslaafd maken" en nu willen ze gaan cashen. Tijd voor een andere site....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een advertentie plaatsen is niet gratis meer. Het ligt aan de categorie waarin je een advertentie wil zetten. sommige categorieën zijn gratis en voor andere moet je betalen. Ook niet bij elke categorie hetzelfde bedrag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Binnen bepaalde categorieen is dat al zo sinds dat ik het gebruik (2,5 jaar), of het bij de TV categorie nieuw is zou ik niet durven zeggen. Maar het is iig niets nieuws voor MP
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding