Hoe werkt Ebay precies? (zie foto en beschrijving)

Zie de foto... Een iPhone wordt aangeboden. Als ik dit zo zie, is het een tweedehands iPhone 4 waar op geboden kan worden. Als je hem nu wilt kopen zonder dat je overboden te kunnen worden betaal je 200 dollar.. En als je wilt bieden, bied je boven 95 $$

Klopt dit? En zoja, dan heb ik nog een paar vragen...

- Is dit betrouwbaar? Krijg je een werkende iPhone 4???
- Hoe zit dat met het verzenden vanuit USA naar NL??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

1. Ja dat klopt.

2. De seller heeft 100% feedback (20 uit 20) Het is dus vrij betrouwbaar. Daarnaast heb je kopersbescherming als je met Paypal betaald, dus loop je weinig risico’s.

3. Je zult waarsch. wel de verzendkosten betalen.

Vraag nog even na of de telefoon wel simlockvrij is. Zo niet, zoek even op of dit makkelijk en gratis te doen is.

Succes.

Toegevoegd na 7 minuten:
Wat het verzenden betreft, als je inlogt zie je automatisch of de verkoper naar Nederland zend, of bv. alleen maar naar Noord-Amerika. Ook zal je de kosten kunnen zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je binnen die 6 min. en nog wat seconden hoger biedt, is die voor jou. Op de pagina kun je ook de verzendkosten achterhalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk uit met die Amerikaanse iphone's, die krijg je niet makkelijk simlock vrij!