Wat bekent 'reservering' bij de datum van een overboeking op de ING internet bankieren app?

Ik heb gisteravond geld over gemaakt naar een andere rekening via internetbankieren. Maar vanmorgen stond er bij de datum 'reservering' (zie foto). Wat betekent dit? Is het geld dan nog niet overgemaakt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
13.1K

Antwoorden (2)

Dit is een betaaltransactie die nog niet volledig is verwerkt maar niet meer terug getrokken kan worden. Het saldo is dan al wel bijgewerkt, positief of negatief.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En als aanvulling op het vorige bericht: je betaling zal morgenvroeg verwerkt zijn