Ik wil misschien rijlessen voor personenauto kopen bij Rijbewijspoint, deze zeggen een slagingspercentage hoger dan 70% te hebben. Staat niet op CBR?

Op groupon.nl is er een actie: €239 voor 10 rijlessen inclusief praktijkexamen en online-theoriecursus bij Rijbewijspoint Nederland.

Ik heb op de site van rijbewijspoint gekeken, ze hebben meerdere locaties en meerdere plaatsen waar ze rijlessen geven. Bij de plaatsen zelf staan geen gegevens, alleen van hun kantoren.

Slagingspercentage hoger da 70% staat er op de site van rijbewijspoint:
1. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat dit op alle locaties het geval is.
2. Op www.rijschoolgegevens.nl van het CBR kan ik rijbewijspoint niet vinden?

Ik twijfel dus aan de betrouwbaarheid van rijbewijspoint, de rijlessen zijn in alleen de aanbieding van Groupon 6 keer verkocht.

Kan iemand zijn ervaring delen over Rijbewijspoint Nederland of over de betrouwbaarheid van dit bedrijf spreken?

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik heb de site nader bekeken en heb nu pas gezien dat zij werken met vele andere instructeurs. Deze instructeurs werken volgens de regels van de gemeenschap Rijbewijspoint Nederland. Ik heb mijn eigen vraag opgelost en men hoeft niet meer te reageren. Helaas kan ik de vraag pas over 50 minuten sluiten (1:47).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

de 70% staat waarschijnlijk voor de totale slagingspercentage en niet voor alleen de 1e keer.

239 euro is een hele mooi prijs voor 20 lessen inclusief Praktijkexamen. De praktijkexamen zelf kost al 240 euro.

Succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oops, typ foutje.

Andere antwoorden (1)

Dit lijkt me zeer sterk, en let ook even op hoelang de lessen zijn, dit kan ook 50 minuten of korter zijn. en in 10 lessen leer je geen auto fatsoenlijk besturen. Dit zal minimaal 20 zijn. Daarbij zal een wisselende leraar ook niet bijdragen aan een goede les structuur. Je kan beter 1 instructeur hebben welke bijhoud hoe je rijden kan. En kijk ook of je een slaag garantie kan afsluiten, dit scheelt je bijna 300 euro als je zakt!. hoop dat je hier wat aan hebt ondanks dat je je vraag opgelost hebt.