Is Lowbidz echt?

Ik keek laatst op Lowbidz.nl n daar waren heel goedkope aanbiedingen maar er werd telkens in de laatste seconden geboden. Is deze web site te vertrouwen? Www.Lowbidz.nl

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

De site ziet er vrij nep uit. Er wordt iedere keer geboden zodra de teller precies 0:02 raakt, vrij toevallig. Ook kom je nergens als je op "help" of "about us" klikt. Ik zou me er niet aan wagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Totale NEP. Geen about us, geen keurmerk, site ziet er zeer amateuristisch uit. Beter je geld ergens anders naartoe brengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn is het het ook meestal, zeker op internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het bestaat, dus is het echt. Vertrouw op je gevoel, je stelt deze vraag niet voor niks. Vertrouw je het niet, wegwezen en ergens anders je spullen kopen!