Wanneer komt mijn pakket aan van DHL als vervoerder?

DHL geeft de status aan van mijn pakket: Zending in bestelling. Dus wanneer komt mijn pakket aan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik verstuur met enige regelmaat met dhlforyou en deze bezorgd tussen 2 en 5 werkdagen. Het is bij hen afhankelijk wanneer je het zelf afgeeft s'morgens of s'middags. Als de courier in de ochtend geweest is dan blijft het tot de volgende dag liggen bij het servicepunt en duurt het dus zomaar een dag langer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het gister ochtend besteld mijn pakket, op de site stond als je hem voor 16:00 uur besteld krijg je hem meestal de volgende dag al in huis
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is meestal wel het geval als er verstuurd wordt via postnl.
Mogelijk is het ook zo via dhl maar zeker niet als het via dhlforyou verzonden wordt. Op de site van de koeriersdienst kun je de barcode invoeren dan kun je het gehele verzendproces volgen, elke volgende stap wordt zichtbaar gemaakt en meestal kun je ook nog kijken wat een bepaalde melding precies inhoud.