Hoe krijg ik op eBay mijn geld terug?

Ik heb bijna een maand geleden iets besteld op eBay.
De verkoper was toen ik het bestelde nog erg betrouwbaar en had goede feedbacks. Een aantal weken later stond die hele pagina ineens rood van de slechte feedbacks en ik heb dus nog steeds mijn item niet ontvangen. Regelmatig heb ik contact gezocht met de verkoper, maar geen antwoord. Is er een kans dat ik mijn geld terug kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Als je via paypal hebt betaald, kun je op paypal.com via het klachtencentrum een geschil aanmaken. Bij geen reactie van de verkoper kun je een claim indienen. Zie ook paypal.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Via e eBay site een " geschil " aanmaken...eBay gaat zich dan met de zaak bemoeien... Helpt dit niet..dan krijg je via eBay je geld terug...

Toegevoegd na 14 minuten:
http://pages.ebay.nl/help/buy/item-not-received.html