Hoe moet ik mijn Paypall account koppelen aan mijn bankaart zonder dat er automatish geld af wordt gehaald als ik iets koop?

Ik wil een nieuwe rekening maken met mijn eigen bankaart maar ik wil het geld er zelf op storten. Dat is het veiligste manier vind ik dan dat er er autmatish er af gaat. Maar hoe doe je het dan want als je een nieuwe rekening maakt vraagt paypall je bank gegevens en koppelt hij automatish. Dus hoe moet ik nu beginnen. Ik heb nog geen rekening, dus ik moet nog beginnen.
Iemand met veel kennis over paypall die kan uitleggen hoe ik begin ?
Alvast Bedankt !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

tegenwoordig is het niet meer nodig om een je bankrekening met paypal te koppelen..
sinds kort ondersteunt paypal ook iDEAL! Ik vind het een geweldig idee! :D