Wat betekent validatie klantgegevens bij bol.com?

Er staat al ruim een uur "validatie klantgegevens" is dit normaal? Het gaat om een xbox van 250 euro. Ik heb wel vandaag nog een andere bestelling geplaatst, deze zijn beide appart.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Validatie Klantgegevens betekent dat je postcode of adres op de blacklist staat.
Bol.Com zoekt uit waarom dit is, en mocht er verder niks aan de hand zijn dan krijg je hem gewoon opgestuurd.
Het is zondag, dus vandaag zal niks meer gebeuren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Validatie klantgegevens betekent: de verkoper controleert jouw klantgegevens met betrekking tot incasso, retouren en fraude. Valideren is op waarheid controleren.
Het andere artikel wat jij bestelde was waarschijnlijk niet zo waardevol. Maar bij deze dure bestelling willen ze wel zekerheid hebben dat jij het apparaat zult betalen en gebruiken.
Je kunt over een paar uur nogmaals je bestelstatus raadplegen. Zodra jouw gegevens gecontroleerd zijn ontvang je via e-mail een verzendbevestiging. In jouw 'Mijn account' kan je de actuele bestelstatus van je bestelling inzien door op de link 'Bekijk details' te klikken.
Amadea