Is dit een betrouwbare site? : http://tickets.telegraph.co.uk of verkopen ze hier ook kaarten die verkocht zijn aan die site?

Kunnen dus ook neppe kaarten tussen zitten, of is dat bij deze site niet ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Zelf vertrouw ik zo'n sites niet echt.
ik kijk liever op wat bekendere sites
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens Scamadviser is het 100% veilig, en die site heeft het nog nooit mis gehad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een website van de Telegraph (van o.a Daily Telegraph & Sunday Telegraph), 1 van de grootste kranten van Groot Brittannië. Zij werken samen met een bedrijf genaamd Tixdaq.com, een bekende vergelijkingssite voor tickets, die tickets bij grote ticketbedrijven vergelijkt.

Tickets die je koopt via Telegraph koop je zonder tussenkomst van Telegraph bij Tixdaq. Tixdaq koopt deze tickets voor jou bij het desbetreffende ticketbedrijf waarvan je het ticket hebt besteld, maar dit hoeft hoeft niet te betekenen dat het onbetrouwbaar is.

Telegraph en Tixdaq zijn twee bekende bedrijven die graag hun naam hoog houden. Daarom zullen zij niet gaan samenwerken met bedrijven die onbetrouwbaar zijn, want daar worden ze zelf ook onbetrouwbaar worden.

Dus bedenk nou zelf, hoe groot is de kans nou dat Telegraph tickets/Tixdaq onbetrouwbaar is?