ik wil wat bestellen bij een bedrijf maar ik moet een bedrijfsnaam in vullen die heb ik niet en nu?

kan ik gewoon een verzonnen naam invullen?

Of krijg ik daar problemen mee

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Je kan gewoon je eigen naam invullen.

Het enige risico is dan dat op brieven je naam twee keer wordt vermeld. Op de plek van de bedrijfsnaam in de adressering op de brief staat dan je eigen naam. Dat lijkt mij geen groot probleem.

Toegevoegd na 21 minuten:
Ik vind het onverstandig van het bedrijf dat ze alle kopers vragen om een bedrijfsnaam. Het is toch een verplicht veld om in te vullen, neem ik aan? Nu kunnen ze bestellingen mislopen.

Als er ook om een Kamer-van-Koophandelnummer wordt gevraagd en kan je deze vraag niet overslaan, dan kan je nullen invullen.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je hebt er vermoedelijk dan ook een Kamer van Koophandel-nummer voor nodig. Dus zonder bedrijf kan jij daar überhaupt niets bestellen. Je zult een andere site moeten zoeken die ook aan particulieren verkoopt.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke maar als ze er niet naar vragen zou het dan wel kunnen want het zijn spullen die ik anders uit amerika moet laten komen