Hoe maak ik geld over naar mijn Paypal?

Ik zit bij de Rabobank en wilde geld naar mijn paypal overmaken. Ik had alle info ingevuld en moest bij 'bank' de bank of America kiezen. Echter dat stond er niet tussen, dus koos ik De VS.
Nu moet ik daardoor het adres en alles invullen, maar dat weet ik niet.

Hoe moet ik dit doen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kunt sindskort heel eenvoudig je paypal saldo bijvullen via Money2.nl dmv iDeal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en die site is betrouwbaar?
Als je rekening gekoppeld is aan je Paypal kan het betaalde bedrag automatisch afgeschreven worden.

Ook kun je zelf handmatig geld overboeken naar je Paypal rekening.

Dit is sinds kort ook mogelijk met iDeal