Hoe kan je op wehkamp.nl opgeven dat je in termijnen wilt betalen?

Als ik iets gevonden heb staat er ''Bestellen'' maar ook ''gespreid betalen''.
Als ik op ''gespreid betalen'' klik zie ik een overzicht wat ik ongeveer per maand moet betalen en voor hoelang.
Maar als ik eenmaal bij het bestelmenu moet kiezen hoe ik het wil betalen staat er alleen via ideal of acceptgiro bij aflevering (in 1x ).
Hoe kan ik toch via termijnen betalen?

bvd

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
11.8K
Amadea
11 jaar geleden
Waarschijnlijk is voor dat artikel het bedrag niet hoog genoeg om het gespreid te kunnen betalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
enig idee vanaf welk bedrag je gespreid kunt betalen?
op wehkamp zelf kan ik ook niks erover vinden
Ik lees wel verhalen over mensen die bedragen van 500 euro gespreid kunnen betalen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen antwoord op jouw vraag, maar: Niet doen!! Je bent ontzettend duur uit, en wordt ook nog eens geregistreerd bij het BKR!
Echt niet op krediet kopen bij een postorderbedrijf. Of genoeg sparen, of het (nog) niet kopen.
Geen bemoeienis, maar gewoon een eerlijke oprechte tip!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je tip maar ik ken de gevolgen en weet zelf ook dat ik duurder uitkom
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien is het handig als je even de klantenservice belt. Die weten meestal wel wat je het best kunt doen, voordat er iets fout gaat.

Het beste antwoord

Je kunt pas een balansrekening openen als je een 'vaste klant' bent. Dit mag niet als je voor het eerst gaat bestellen (risico is veel te groot omdat je niet vooraf gaat betalen en je adres wel vals kan zijn).

In de bron staat het totaal niet maar ze hebben het wel over vaste klanten met een balansrekening en ik weet dat je als nieuwe klant er niet voor kan kiezen om achteraf te betalen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Herstel: als nieuwe klant kun je er niet ALTIJD voor kiezen om achteraf te betalen. Ze werken zelfs op postcode, als je in een postcodegebied woont die niet als al te 'betrouwbaar' bekend staat mag het niet.

Toegevoegd na 4 minuten:
Nog wat meer info: Verplichte vooruitbetaling
In sommige gevallen vragen wij om een vooruitbetaling. Is dit het geval, dan informeren we jou hierover in de winkelwagen. Of wij je om een vooruitbetaling vragen, hangt af van jouw individuele situatie, bijvoorbeeld van de waarde van je bestelling of hoe lang je al klant bent.

Bij een verplichte vooruitbetaling krijg je de keuze om te betalen met iDEAL of acceptgiro. Kies je voor iDEAL, dan wordt je bestelling direct verwerkt. Kies je voor acceptgiro, houd er dan rekening mee dat je bestelling pas wordt vrijgegeven zodra de betaling bij ons binnen is. Wij reserveren de bestelde artikelen tot die tijd niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had de klantenservice gebeld en dit werd mijn ook vertelt
Beste antwoord dus

Andere antwoorden (2)

Zo te zien moet je dan een balans-rekening openen.

http://www.wehkamp.nl/Blokken/Blokken.aspx?BPC=ZM0&BPT=G
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik een balansrekening wil openen brengt het me naar Mijn account>betaalvoorkeur.
Daar staat een optie tussen in 1x betalen of gespreid betalen maar het is niet mogelijk om het te wijzigen.
Enig idee hoe ik een balansrekening kan openen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klink in de volgende link op "Balansrekening openen" (net boven het blauwe vlak):
http://www.wehkamp.nl/Blokken/Blokken.aspx?BPC=ZG2&BPT=G
Om gespreid te kunnen betalen moet je een balansrekening bij Wehkamp nemen. Maar dan leen je feitelijk, dus de aankoop kost je dan meer dan een rechtstreekse betaling. Je moet elke maand minimaal 2% van het openstaande saldo betalen, met een minimum van 8 euro per maand. De rente is 15%.
Amadea