Hoe kun je erachter komen of een bepaald boek op de site van selexyz aanwezig is in een bepaalde vestiging?

Ik weet dat dit eerst mogelijk was en dat sinds de site verandert is ik niet meer weet hoe dat moet. Kan iemand mij alstublieft helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wil je het boek via internet bestellen of wil je het bij de vestiging ophalen?
Ritsuka
11 jaar geleden
Kun je niet bellen naar de vestiging?

Antwoorden (2)

Door te bellen met de vestiging.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?
Helaas is het op dit moment niet mogelijk om internetbestellingen af te halen in de winkel.
Wanneer u wilt weten of uw boek in een van onze winkels op voorraad is, kunt u rechtstreeks contact opnemen met de winkel. U vindt de contactinformatie hier.

http://www.selexyz.nl/klantenservice/