Heeft er iemand ooit iets gekocht via beatsbydre.zjbi.com?

Ik wil een koptelefoon kopen via deze site maar ik ben onzeker over de echtheid van de site. Heeft er iemand meer informatie of al gekocht via deze site?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Na de site te hebben bezocht, ben ik van mening dat het niet verstandig is om via deze site aankopen te doen, en wel om de volgende redenen.

Elke website heeft een keurmerk (minimaal 1) zoals het thuiswinkel waarborg. Na de site te hebben onderzocht, zelfs door de optie "why choose us" aan te klikken, kwamen er geen bekende noch onbekende keurmerken te staan.

Daarnaast, wanneer je vragen hebt, vragen ze of je een email naar een @hotmail adres wilt sturen. Er staat verder geen adres of telefoonnummer bij. Ook is er geen k.v.k. (kamer van koophandel) nummer zichtbaar op de website
Inhoudelijk is dit dus geen professioneel bedrijf en de kans is erg groot dat de betrouwbaarheid van deze site gering is.