Waar kan ik waslabels laten maken per stuk?

Momenteel ben ik volop aan het breien, voor mijn toekomstige nichtje/neefje.
Ik gebruik hier verschillende soorten wol voor. Deze hebben elk hun eigen samenstelling en eigen wasvoorschrift.
Ik kan waslabels laten maken, maar dat gaat per 100 stuks. Dan krijg ik 100 dezelfde labels, en dat wil ik nou net niet.
Ik wil op het waslabel de wolsoort, samenstelling en wasvoorschrift vermelden.
Bestaat er ergens een bedrijf die dit doet, liefst online?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Misschien werkt dit, gebruik voor elke was variant een andere kleur en een lijstje met overzicht welk was voorschrift bij welke kleur hoort. Misschien is dat een werkbare oplossing.