Op http://www.tuttebelshop.nl.

Deze website is zeer betrouwbaar, ze accepteren iDEAL & PayPal.
PayPal bied tot 250 euro bescherming tegen bijvoorbeeld oplichting en dergelijke.
Mocht je het bij je eerste bestelling nog niet vetrouwen kun je met PayPal betalen voor je veiligheid.
Maar dit lijkt me niet nodig.

De website is in het bezig van een geldig KvK nummer & ze hebben goede recensies.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

www.freshmintcosmetics.nl heb ik mijne vandaan. Snelle verzending. Ze hebben nog meer nailart