Stel je voor je stelt een pc samen bij Alternate, maar om een of andere reden kunnen sommige onderdelen niet passen etc. Krijg je dan je geld terug?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Over wat voor configuratie heb je het? Ik denk dat ze je zullen bellen om aan te geven dat wat je wil niet mogelijk is. Als je over de comptabiliteit van onderdelen twijfelt zou je ze hier ook even kunnen noemen.

Het beste antwoord

Wat meer informatie is wel wat makkelijker voor ons.
Ga je de PC zelf in elkaar zetten of laat je dit doen door Alternate?

Mocht je het zelf doen, dan bestel je alles los en zet je hem zelf in elkaar thuis.
Mocht je iets bestellen wat niet past, heb je een wettelijk termijn wanneer je iets mag retourneren.
Het kan zijn dat de verpakking beschadigd is of het artikel niet meer te verkopen is.
Dan mag Alternate een vergoeding vragen hiervoor.

Mocht je hem laten samenstellen door Alternate zelf, kan dit via de PC builder op hun website.
Alle opties die daarop staan passen op elkaar.
Mocht dit niet zo zijn, dan nemen ze contact met je op.