Ik heb een bestelling geplaatst op globaldeals.nl. Deze heeft een KvK nummer en een Keurmerk veilig winkelen. Maar is het dan ook echt altijd veilig?

Er zijn namelijk veel oplichters op internet en ben bang dat ik straks ook word opgelicht.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Beste Klant, Ik ben zelf eigenaar van de website www.globaldeals.nl. Bedankt dat u gekozen heeft voor onze website. Ik kan u zeer zeker gerust stellen. Normaal gesproken ontvangt u na betaling binnen 5 tot 7 werkdagen uw bestelling. Natuurlijk moet het product bij ons op voorraad zijn. De hardlopers worden wekelijks aangeleverd en u ontvangt uw bestelling binnen de gestelde werkdagen. Betalen bij levering kunt u bij ons ook, echter wij vragen hier een meerpijs voor. Dit omdat wij met eigen bezorgers door Nederland rijden en u de mogelijkheid krijgt om het pakketje te openen en te testen. Vervolgens kunt u onze bezorger betalen. Dit kan contant of per pin. Zoals u kunt lezen in onze advertentie zijn wij niet zomaar en leverancier van hardware producten. Wij leveren aan bedrijven zoals warmtebouw utrecht, ABN AMRO en nog veel meer. U kunt altijd vrijblijvend even contact opnemen met ons keurmerk. Die kunnen u vertellen, dat wij altijd klaar staan voor onze klanten en mochten er problemen zijn, dan worden deze opgelost. Nogmaals bedankt voor uw bestelling en mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons bellen of indien u niet zelf kunt bellen, dan kunt u een terug bel verzoek indienen op onze website. Wij bellen u vervolgens terug. Met vriendelijke groet, N. de Wilde Eigenaar Global Deals

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100